Підключення та установка

 

Виробник переконливо рекомендує довірити підключення техніки фахівцям авторизованого сервісного центру.

 

Для цього Вам необхідно звернутися до сервісного центру Вашого міста або на гарячу лінію компанії за телефоном 0 800 60 44 69.

 

Ви можете скористатися послугами будь-яких інших кваліфікованих фахівців або виконати підключення самостійно, скориставшись рекомендаціями з Інструкції по експлуатації, але у такому випадку виробник (продавець) не несе відповідальності за недоліки виробу, які виникли через його неправильне підключення.

 

У разі звернення до інших організацій або до фізичних осіб, які мають відповідні ліцензії і сертифікати, вимагайте занесення даних до гарантійного талону (компанія, № ліцензії, ПІБ майстра) або відповідний документ, що підтверджує факт підключення техніки такою організацією / фізичною особою.

 

Оплата робіт з підключення, а також монтажу та демонтажу виробу під час ремонту, здійснюється за прейскурантом авторизованого сервісного центру (фахівця зі встановлення).

 

У разі порушення вимог виробника стосовно підключення, відповідальність за заподіяний збиток несе особа, що виконувала зазначену роботу.

 

Звертаємо Вашу увагу, що авторизований сервісний центр займається безпосередньо підключенням техніки, а не її вбудовуванням у меблі.